Уважаеми пасажери, всички сме гледали хубавият Български филм „Да обичаш на инат.“ Да, ама там ставаше дума за обич, а нас направо ни управляват на инат. В Европа, ако излъжеш – повече никой не ти вярва. Ако обаче излъжеш втори път -направо спират да разговарят с теб. По тази причина аз от 2 години не разговарям с красивата госпожа Бояджиева – зам. кмет на Община Бургас. Прословутата транспортна схема на Бургас ядоса целокупното гражданство и под неговия натиск бе променяна няколко пъти. Даже по едно време от ежедневните промени и шофьорите не знаеха от къде да карат. Виждайки тоталния хаос, няколко общ. съветника отидохме на среща с Кмета за да предложим промени там, където все още можеше да се поправят грешките (понеже съм приятел на ГЕРБ не казвам безумията). За мое удоволствие, понеже съм дипломиран приятел на жените (с грамота от ГЕРБ), там бе и красивата зам. кмет, както и специалистът с дълъг стаж в КАТ господин Гюров. Знаейки, че сме изтървали коня в реката не предложихме новите спирки да се върнат на джобовете за да не правят задръстване спиращите автобуси. Грешка, която призна и зам. кмета Кр. Стойчев в моето предаване „Турбулентност“ (което предаде богу дух в битката за демокрация) по най-българската телевизия СКАТ. Пък и не искахме направеното
отопление да остане зян. За парите от 55 000 лева на спирка не питахме, за да не си помисли някой, че там има и безплатни прожекции на филми, а и за да не се ядосвате. Аз обаче бях ядосан за простотията – кръговото на „Трапезица“, обясних, че диаметърът му е много малък и автобуси и камиони при влизане в него заемат и част от другата лента. Изразих и опасения, че поради малкото разстояние ще стават много катастрофи там. Красивата Бояджиева обаче не се съгласяваше с моите доводи. Добре че професионалистът Гюров каза, че съм прав (още беше нов в общината и не беше свикнал, че само ГЕРБ са прави, а аз съм лошият от опозицията.) Тогава се взе решение с Красивата и специалисти от общината заедно с мен и още един „лош човек“-съветникът Вагенщайн да минем по целия маршрут и да набележим нужните поправки. По скоро ще вечерям с Клаудия Шифър, отколкото да се разходя с Руска Бояджиева. ‘Ма, нали имам школата на „Вицето“, не се предадох и с Вагенщайн цъфнахме, като гербери пред кабинета на Красивата. Тя много мило и загрижено ни обясни, че са минали по маршрута, ама са ни забравили, обаче другата седмица за последно ще го обходят и непременно, ще ни поканят. Вече 2 години чакам покана и си мисля, дали нямам по-голям шанс за вечеря с Клаудия Шифър, отколкото Красивата да ме пусне по пързалката, като Дейвид Копърфийлд. Понеже и аз съм инат, имам 2 скромни въпроса: Кой е авторът на Великата транспортна схема на Бургас? 2. Колко пари е получил скромният и сплотен колектив за това чудо на природата? И 3-ти въпрос към уважаваната госпожа Бояджиева: Като съветник ли да направя питане, като Главен редактор на Капитан, или по закона за достъп до информация.
Бургаският Онуфри