Не сте виждали товака нещо, за Kiki Beach Club обаче това е поредният скандален репертоар
Секси монахини с изрязани гащички и танцуващи свещеници с расо, дефилиращи по червен килим, ковчег и жив ангел… Не, това не е трейлър от филм, това е истинска случка от Слънчев бряг. Погребение като на купон, на фона парещите слънчеви лъчи буквално изби рибата в съботния ден.
Видеото взриви мрежата и за секунди се превръна в най-обсъжданата тема на деня. Богохулството, което за Kiki Beach Club вероятно е поредният скандален репертоар, събра милиони негативни коментари в интернет. Хората са възмутени от парти погребението, което някое човешко съзнание си е помислило, че това ще е невероятен купон.
Във видеото се виждат няколко момичета, които би трябвало да водят аскетичен живот, но всъщност облеклото ми излъчва всичко друго, но не и физическо отделяне от светския живот и отдаване Бога. Свещениците пък гордо дефилират, мислейки си, че са в Кан, и носят огромен черен кръст. В случая религиозният символ изобщо не символизира кръста на Разпятието, а по-скоро служи за удобно място, на което да бъдат наредени десетина фойерверки, които ще бъдат запалени в самата кулминация на партито погребение.
Още по-големият шок за всички, които гледат видеото, настъпва, когато ковчегът, който носят танцьорите свещеници, се отвори. Погребалната церемония приключва, когато махат капака и в него няма труп, а секси бяло ангелче, държащо бутилка с алкохол – разбира се Моет, струващ не повече от 100 лв.
„Собственикът на бара явно е чел доста неща на Умберто Еко и се е вдъхновил“, „Толкова е оригинално, ще повърна в някоя кофа“, „Все още не мога да повярвам … това реално видео ли е. От къде този черен хумор“, „Такава патардия за един моет добре, че не продават апартаменти“, са само част от коментари от потребители, които осмиват грандиозното шоу на култовото заведение Kiki Beach Club, което в началото на летния сезон бе подало заявки за доста елитно и първокласен бар, предлагащ забавление и добро настроение на плажуващите в Слънчев бряг.
За съжаление продуктът, който този път са измислили организаторите, не успя да има желание ефект. Напротив, пошлата екстравагантност и този долнопробен кич, единствено разгневиха елегантна таргет група, към която всъщност се цели скъпарският бар.