Всеки добър отбор има нужда от добър капитан!
Днес ви представяме Константин Бачийски – водач на листата в Бургас с преференция 101.
Ето неговите послания към Бургас:
Кажи ни три факта за теб
Разкрих пред българските граждани опит на община Бургас да прехвърли на фирми около „сараите“ единствения общински път до тази част от българското крайбрежие в Росенец и по този начин да го превърне в непристъпна частна собственост. Тази моя лична битка се превърна общонационална кауза, която изкара хиляди българи да протестират в цялата страна.
Бях сред малцината, които се бориха за връщането на държавността в овладения от частни компании ГКПП „Капитан Андреево“. Така сложихме край на изтичането на стотици милиони левове от държавната хазна към „чекмеджетата“.
Защо се кандидатираш на тези избори
Как си представяш промяната в Бургас
#Има как Бургас да застане до съседни градове като Истанбул и Солун, вместо да се сравняваме с Варна и Стара Загора. Това е план, по който аз и моят екип успешно работим от години. Целта е да следваме и да се съизмерваме с тези икономически, финансови и културни центрове, но не като мащаби, а като успешни модели за привличане на капитали.
#Има как Бургас да се възползва от огромния потенциал на летище, връзка с магистрала, с ж.п. линии и пристанище. Това са преимущества на инфраструктура, която от над 20 години се занемарява и унищожава.
#Има как Бургас да привлече свободни капитали от цял свят и да превърне в предимство ключовото си разположение между Изтока и Запада.
#Има как Бургас да е генератор на икономически промени за цяла Югоизточна България, които ще я направят ключов търговски център.
#Има как Бургас да влезе в семейството на проспериращите градове. Първите важни стъпки вече са направени
Коя е твоята кауза и има ли как тя да се случи
Трансформирането на старата военна авиобаза в Равнец в свободна икономическа зона с международно летище, включително и терминал за обслужване на карго товари от цял свят. Потенциалът на такава зона се измерва с хиляди работни места и ще направи Бургас пресечна точка на потоци от свободни капитали и международни инвеститори.
Важна част от моята концепция е изграждането на модерна инфраструктура за достъп до един от най-важните в икономическо значение мегаполиси в света – Истанбул. Логичен елемент от всичко това е разширяването на ГКПП „Малко Търново“ и на пътя Малко Търново – Бургас, за да може да се свърже с бъдещата автомагистрала „Черно море“.
От значение за свързаността на града и региона е съхраняването на съществуващите корабни места от 9 до 14 на пристанище Бургас и изграждане на нови дълбоководни терминали за обслужване на товари.
Всичко това са част от точките в моя 10-годишен икономически план за развитие на Бургас и региона. Като народен представител в 47-то и 48-то НС постигнах напредък по всяка една от тях и ще продължа да работя и занапред.
През 2019 като общински съветник в Бургас спасих от унищожаване летателните способности на пистите в авиобаза Равнец. Финансирах с лични средства изготвянето на документацията за лицензиране на второто международно летище в Бургас – Равнец. Проектът ми беше заложен, като модел в икономическата програма на „кабинета Петков“.
Трябва ли хората да илязат да гласуват
ADS