КЗП започва проверки по морето от 1 юли. Акция ще започне първо от търговските обекти с проблеми през миналия летен сезон.
От туристическия бранш признават, че ни очаква трудно лято и шансът ни е да задържим летовниците като повишим качеството на туристическия продукт. В една от големи туристически агенции в Бургас казват, че повечето от клиентите им тази година са предпочели Турция, разказва Bulgaria ON AIR.
В хотелски комплекс край Созопол изискванията са по-високи. Според мениджъра на туристическия обект проблемът на българския туризъм не е в храната, която се предлага, а в липсата на качествен персонал.
От Комисията за защита на потребителите очакват българските туристи да бъдат по-активни, защото по-често сигналите за нередности по морето са предимно от чужденци.
И тази година под прицел ще бъдат хотели и ресторанти – дали условията на категоризацията съответстват на звездите, които даденият обект притежава, в ресторантите менютата дали отразяват коректно грамажите, цени на български език.