От днес започва сагата с новия грандиозен скандал в, който, ще ни вкарат Кмета на
Бургас Димитър Николов, който е и зам. председател на ГЕРБ и безропотните му съветници! Днес на започващите комисии за разглеждане и обсъждане на докладните записки, които са планирани за сесията на Общински Съвет Бургас Кмета и
съветниците му надминаха себе си! С докладна записка №08-00-7294 внесена от Димитър Николов се предлага: „в централната част на Бургас и Морската градина да се допуска поставянето на чадъри и тенти на заведенията само в цветова гама от бяло до светла охра, без рекламни надписи“ Описани са и улиците в центъра на града,
площадите и Морската градина. Това означава, че фирми, които от 100 години имат свои цветове и рекламно лого не могат да поставят, или по-точно да предоставят безплатно на своите търговци чадъри и тенти. Вече не може чадърите и тентите на „Кока Кола и Шуменско“ да са червени! „Пепси“ да забрави за синия цвят, а „Каменица“ за зеления. Да не изреждам „Туборг“, „Амстел“, „Старопрамен“ и каквото се сетите! Всички те, ще трябва да си сменят цвета, ако искат да предоставят чадъри и тенти на търговците! Ама и да си махнат рекламните надписи! Неуспешен бе и опитът на независимият съветник Ангел Божидаров да ги вразуми с мотива, че това го няма никъде в
Европа. Просто послушно и безропотно съветниците на ГЕРБ подкрепиха „странната“ докладна записка на своя Кмет. Остана обаче въпроса: Защо само в центъра на
Бургас, ще важи тази забрана? Ами в по-широкият периметър и в комплексите кога, ще ги „бастисат“? Граждани за Европейско развитие на България-егати майтапа! По време на една от комисиите съветник от групата на Реформаторите показа на колегите си от ГЕРБ снимки на кафенета в Европа с рекламни чадъри и тенти, но това не трогна самодоволните гербери. До сесията има време и се надявам разумът поне на Кмета да надделее-или греша? Вуйчо Страхил.