ЕasyJet планира да остави средните седалки в самолетите си празни, за да осигури социална дистанция между пътуващите, след като кризата с COVID-19 бъде преодоляна, предаде BBC. Изпълнителният директор на EasyJet- Йохан Лундгрен смята, че подобна мярка ще насърчи повече хора да летят. „Правим това, защото вярвам, че е нещо, което клиентите биха искали да видят“, обясни той. По-късно от авиокомпанията заявиха, че предложената мярка е временна. Според Лундгрен EasyJet няма да има проблеми при изпълнението й, тъй като не се очаква самолетите да се напълнят веднага след падането на ограниченията. Въпреки опитите си обаче – компанията е критикувана от клиенти, които не могат да получат парите си обратно! Пререзервациите се извършват онлайн, но за да им бъде възстановена дължимата сума, хората трябва да проведат редица разговори със службата за обслужване на клиенти на авиокомпанията. EasyJet също така разкри, че очаква да отчете загуби между 360 и 380 млн. паунда за първата половина от финансовата си година, коментира Блиц. Част от тях са вследствие на разходите за предварително закупеното гориво, а не е ясно кога полетите ще бъдат възобновени. Авиокомпанията заземи самолетите си седмица, след като премиерът Борис Джонсън обяви блокирането на Великобритания заради COVID-19. Нискотарифният превозвач обаче успокои, че разполага с 3,3 млрд. британски лири, които ще му помогнат да няма проблеми с ликвидността около 9 месеца.
Авиокомпания EasyJet разкри как ще се спазва дистанция по време на полет!
ADS